Post by halolesstifse on Mar 12, 2022 1:12:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jungle Adventures 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jungle Adventures 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga pengar ▞▞▞
▞▞▞ Jungle Adventures 3 2022 version ▞▞▞
Det här är trevligt👌👌👍🙏😃این عالیه
Det här spelet är fel Jag spelade bara nivå 1 till 4 nivå 5, spelar inte längre. Det kommer bara att fortsätta ladda och ladda och jag bara fortsätter att vänta och spelade aldrig längre
Jag vet inte vilken typ av spelhink den kommer att falla under. Kontrollerna är genomsnittliga, det finns ingen strategi.
Spelet är väldigt bra 🙂. Detta spel har nackdelar: Varje nivå innan vi spelar bör vi ladda ner det. Hoppas du byter ut det här problemet.
Jag gillar verkligen det här spelet men... när jag spelade det första gången fanns det en inledande mellansekvens före nivå 1. Så fort jag klickar på den nivån börjar den bara utan några mellansekvenser. Det händer också med andra nivåer (som Head Monkey) Vänligen fixa det så ger jag 5 stjärnor.
Sparklite Nhập vai rcu
Min karaktär fastnar i väggar och den låter mig inte röra mig. Andra gånger kan jag inte samla frukt. Jag är säker på att det kommer buggar att vara ett nytt spel. Och varför loggar Google in när det inte finns några prestationer?
Jag tycker att det här spelet är väldigt bra eftersom det var riktigt bra när jag spelade det första gången, men när jag spelade det andra gången tog det så lång tid att starta och det visade sig tyvärr att spelet inte svarade
Bra spel men mammanivån är svår. Jag kan inte passera den här nivån, hjälp
Trevligt spel. Grafik trevligt. men när jag spelar är spelet gud men när jag spelar om är det böjt och lagg.. sir fixa detta provlem
Irriterande spel, varje steg varje gång du laddar ner, det här är inte fullt spel, spelkod copy paste från andra liknande spel
Mycket bra spel men efter att ha slutfört en nivå är det irriterande att ladda ner en ny nivå...
Varför måste vi alltid börja spelet från början? Gör något åt det
bra spel, behöver fler nivåer
Det här spelet är bra, men varje nivå laddas ner igen på ett dåligt sätt
Det är så super men ge chefen rusa gratis jag kommer att ge 5 stjärnor.
Inte riktigt kul för mig, men tack för att du skapade det här spelet.. Jag älskar det till att börja med det här spelet
Ger bara ett liv efter några få nivåer. I början ges 5 kives.Väldigt dåligt
Första gången jag kommenterade play store eftersom jag verkligen gillade den, jag tog mig tid att se till att jag betygsatte den 5 🌟. Det här spelet är riktigt roligt och bra, jag rekommenderar det för alla här att ladda ner det, lita på mig, du kommer inte ångra det.
Du vet att när vi går på sista nivån tror vi alla att vi kan göra det men din spelnivå är så diskutabel. Jag bara hatar ir., 😤😤😡
inte bra men inte dåligt också
Jag gillar det här är väldigt roligt.
Jungle Adventures 3 ผจญภัย ykb
Spelet är väldesignat, men kontrollerna är för små. Behöver förbättras.
Jungle Adventures 3 ผจญภัย ykb
Super spel. Måste prova 👍
Jungle Adventures 3 Adventure xfnf
Bra
Spelet är för bra.men i rhino boss.det finns glitch eller vad.Jag dödar nästan den där chefen.plötsligt blev chefen liten efter det vänta länge men ingenting hände .liten hela tiden.Jag tar livet av mig med att dyka in i elden.bara spendera mitt 150 guldäpple förgäves.
Jag gillar det här spelet. men kontrollknappen är ljusare i färgen. gör det ljust eller ge ett alternativ för att ändra färgen på kontrollknappen. 9,9/10 . 🤗🤗🤗😊😊😊😊
Fin grafik men inte bra på kontroller...
En omskådning till den tidigare delen, kan du göra det fjärde spelet lite annorlunda som fler bossar eller boss pinch-lägen, eller fler lägen, etc, också. Gör musiken bättre, bättre från de tidigare insatserna, och ha olika röstspel (Addu låter som en liten pojke), fler förmågor osv.
Kan inte bli godkänd vänligen vänta
värsta spelet i världen jag någonsin sett i hela mitt liv efter att ha spelat tre nivåer, jag kunde inte spela 4:e nivån det sa åt mig att använda internet för att spela spelet och sedan när jag spelar spelet startar det spelet från första nivån som är så störande mycket dålig upplevelse även om det är svårt att hantera spelet och mycket dålig instruktion ges i spelet
Jag gillade inte spelet. Det finns inga korrekta instruktioner. Uppdatera ditt spel först. Dåligaste spelet någonsin
kan inte ladda värld 3-5.. fastnar vid laddningssidan varje gång jag öppnar och försöker spela, startade om och uppdaterade spelet.prblm kvarstår 😥
Bra spännande. Men på en viss nivå antar jag att i World 2 sista nivå är det helt begärt att köpa. Jag vet inte att jag har spelat det runt 45 gånger men förgäves. Detta dödar det roliga...... och varför göra det så pengar skickligt. Det är ett fantastiskt spel .... du kommer att få fler användare ... tråkigt att jag tar bort det eftersom jag inte vill köpa .
Jag skulle ge 5 stjärnor men för de buggar som förstör upplevelsen - En gång hängde spelet på en mörk skärm i värld 1 - Och just nu efter att ha besegrat skorpionbossen i värld 2, händer ingenting. Så jag var bara tvungen att sluta spela.
Nivå 4-2 tror jag att de glömde checkpoint.. Det är tuff
Rolig och färgstark scen. Älskar det här spelet💕
Ingen tvekan om det, det här spelet är underbart och det är en fantastisk upplevelse för mig att spela det här spelet men det har lite problem som att jag inte kan göra anspråk på dagliga belöningar plzzz fixa det i din nya uppdatering, detta är den enda anledningen till att jag betygsatt denna app bara 4stjärnor istället för 5stjärnor
Coolll
Varför skulle du behöva använda Wi-Fi för att spela ett spel för barn. Även om spelet är coolt är det riktigt irriterande om du frågar mig. Du spenderar pengar för att köpa data och det finns fortfarande appköp! Bokstavligen oacceptabelt. Jag hatar spelet 😠😡🤬😠😠
Mycket reklam.
Det här spelet är häftigt men jag kan inte öppna chefsrushen. Jag slutförde också den sista noshörningsjakten men jag kan fortfarande inte öppna bossruset
Jag försöker installera spelet men 80% det gjort men 20% inte laddat ner han fastnade jag väntar ibland men det inget inget svar då jag är väldigt ledsen och avbryter nedladdningen snälla fixa problemet, ok, mitt problem är löst tack
Det här är ett bra spel. Ljudeffekterna är också fantastiska. Rekommenderar att ge det ett försök. 😊
Det är väldigt intressant spel men först installerade jag det här spelet sedan är värld 4 nivå 1 svårt för mig och sedan andra installerat men värld 3 krabbboss /jättekrabba är svårt för mig sedan tredje installerad värld 4 örnboss/jätteörn är svårt för mig
Kan inte ladda ner nivåer...det fryser till 3% på nivå 1-4, helt irriterande.
Jungle Adventures 3 Adventure xfnf
Älskar det här spelet! Ser bra ut, grafiken är fantastisk! Det har bara ett problem,...det går inte smidigt, karaktärerna och sånt springer och rör sig i väldigt slow motion.Även när jag avinstallerade andra appar på min telefon, och trodde att det var ett lagringsproblem, rörde de sig fortfarande i slow motion. Varför? Du vet inte. Men det är den enda anledningen till att jag gav den 4 stjärnor. Fixa den här buggen så får du 5. 😎👍