Post by halolesstifse on Mar 12, 2022 0:50:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 365Scores: Live Uitslagen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 365Scores: Live Uitslagen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ 365Scores: Live Uitslagen 2022 version ▞▞▞
Slechte ervaring, advertenties Advertenties Advertenties Advertenties, meldingen gaan verloren En de applicatie heeft altijd technische problemen .. soms niet open en soms vanzelf afsluiten
365Scores: Live Uitslagen Sport czs
Zeer efficiënte en betrouwbare app. Ik hou van de manier waarop het is georganiseerd.
Super goede app
geweldig
Alsjeblieft, er is een kritieke fout in de applicatie, de applicatie blijft laden wanneer ik deze open en wordt niet geopend, zelfs niet nadat de telefoon is gereset of de applicatie Cache en gegevens is gewist Mijn Android-versie 9 Telefoon Oppo Reno2 F Repareer het alsjeblieft zo snel mogelijk
Snelle informatie. Helaas irriterend veel en vaak iedere keer
tweede divisie klopt niet meer jammer stand niet meer beschikbaar!
Ik ben een grote fan van de app 365scores. Het is een heel erg nuttige app en ik volg het dagelijks zonder te missen. Ik hield van de app, behalve enkele dingen. U mensen moeten enkele dingen verbeteren. 1. Het staat vol met advertenties. 2. Er is geen gedetailleerde score van cricketwedstrijden. 3. Behandel een gedetailleerd verslag van aanstaande IPL-cricketwedstrijden die in India worden gespeeld. 4. Video van gescoorde doelpunten moet van HD-kwaliteit zijn. 5. Doelvideo's worden na een tijdje van de scoreformulieren verwijderd. Het zou er voor altijd moeten zijn. Bedankt van Yakub
365Scores: Αποτελέσματα Αθλήματα eqk
Te veel advertenties maar erg goed
Het werkt heel goed, ik kan gewoon niets laten zien, vandaag was Chillse match en het stopte gewoon in de minuut 22:01 en ik weet niet waarom, ik heb de app verwijderd maar nu opent hij helemaal niet met mij !! Ik weet niet waarom, ik heb hier echt hulp bij nodig
de app is goed, maar toen ik hem opende, koos ik voor de taal Engels aan het einde, het werd Arabisch. Vervolgens krijgt de app geen nieuws over het wereldkampioenschap handbal u21.
@365scores ik krijg de meldingen niet meer binnen ik vind het jammer want verder is het een supper app weet iemand hoe dit kan
Ideale app voor sportliefhebbers. Alleen de advertenties zijn vervelend. Daarom heb ik hem verwijderd.Ik vind het erg leuk gr.
Leuke app beter als VI
Welterusten . Ik hoop dat je, in de applicatie, geïnteresseerd bent in de wedstrijden van de Egyptische basketbal- en handbalspellen, want hoewel je aan hun eigen pagina's werkt, hebben ze geen details en hebben de landen van de twee spellen grote bekendheid en populariteit in Egypte en de Arabische wereld en het aantal van hun volgelingen is zeer groot. Voor dezelfde twee wedstrijden voor competities in minder populaire en populaire landen, en dit is vreemd
Hele goeie app, zou fijn zijn als je de video's in de app zelf kan afspelen.
Ik word het gewoon zat als ik deze app probeer te openen. Het blijft altijd hangen en er verschijnt niets op het display. Dit probleem bestaat al bijna 2 maanden maar is nog niet verholpen. Dus het is mijn verzoek aan 365-team om deze bug met de volgende update op te lossen.
is echt geweldig
advertenties moeten verwijderen
Messt complete voetbaluitslagen app.
Geweldige app heb het 5 sterretjes gegeven
365Scores: Risultati in Diretta Sport yiw
Een goede app
Het is een nauwkeurige en snelle update. Maar soms hangt de app op. Daarom geef ik 4 sterren in plaats van 5.
Zeer goede app tot nu toe, het geeft me geen probleem
Sunscribe GIU. KAT
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Arkádové klqq
Leuk om zo op de hoogte gehouden te worden van de resultaten. Enige nadeel: 's avonds sporten is minder spannend. Maar ja, daar kies ik zelf voor.
365Scores: Live Uitslagen Sport czs
leuke app
365Scores: Risultati in Diretta Sport yiw
Laat de goals in de app spelen aub
Precies, op tijd en alles wat je maar wil
goede app
Gewoon super
De app geeft geen NBA-statistieken meer. Het is een schande. Van een van de beste sport-apps wordt er een om te verwijderen. Ik hoop dat u dit probleem kunt oplossen om uw toegewijde gebruikers tevreden te stellen. Er is veel ruimte om te verbeteren en als je deze kans niet wilt missen, ga dan aan het werk.