Post by smarcualzasamshys on Feb 10, 2022 0:35:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ My Home Design - Modern City 2022 version ▞▞▞
Jeg liker det Butttt vi trenger alltid å gjøre det samme gamle spillet, jeg sier ikke at jeg hater det, men i det minste et annet spill, men jeg liker det litt, når jeg var ferdig med å dekorere, viser jeg moren min og hun sa at det var fint bra.😊😊😊
Jeg liker det, men trenger flere alternativer for å dekorere. det er et morsomt spill.
moderne by er fantastisk, men gjør spillet enkelt
Jeg forstår at annonser vil spille. Men jeg liker ikke å spille spillet når det dukker opp en annonse etter hver eneste runde. Det deflaterer moroa med spillet. Må slette spillet. Ha det.
Disse spillene er for vanskelige, denne kampen 3, så trekk hva? Jeg liker ikke alle de innviklede spillene, jeg foretrekker ordspillene, de utfordrer hjernen din, det får deg ikke til å gjøre om og gjøre om på grunn av bevegelser, du kan faktisk handle og spille morsomme ordspill, lage flere som mine 2 favoritter, WORD LIV, og HOUSE OF WORDS, de er morsomme, den ene bokstavene står på linje opp og ned, og den andre er en sirkel av bokstaver, jeg har allerede fullført begge deler, jeg venter på de låste rommene som sier at snart kommer, jeg' m klar!
Dette er en flott app, men den henger mye, du bør lage en plattform i spillet der du etter design kan lagre det du designer, og også for busterne bør du gjøre det morsommere, og etter å samle de tre busterne når du mislykkes på et nivå neste nivå vil ha to bustere i stedet for ingen, og når du mislykkes igjen, vil neste nivå bare ha én, og du bør lage en annen måte å få flere edelstener som henger er for mye du kan være midt i et spill og det vil slutte å fungere
Satt fast om natten med stjerner. Ferdig nivå og vil ikke la meg gå til skapet
Jeg elsker interiørspill, men jeg hater at hvert spill som kommer ut har det i stedet for bare å kunne designe hjemmet
Denne appen er morsom, men den er mer som et 3-kampsspill, og er ikke fullt sentrert på hjemmedesign. For hvert møbel/dekor er det 3 valg, noe som begrenser mulighetene dine. Hovedproblemet er at når jeg gjør et stort trekk i de 3 kampspillene, stopper appen bare. Jeg tror dette kan være fordi programvaren ikke kan håndtere et stort trekk, så kanskje du må fikse det.
dette spillet er virkelig fantastisk bortsett fra de irriterende annonsene
My Home Design - Modern City Başsındırma uvl
Jeg har spilt dette spillet i noen måneder. Jeg liker spillet. Det er morsomt. Men det er to problemer. Problem det ene er sparegrisen min er full av diamanter, men jeg kan ikke bruke diamantene mine. Så det er veldig irriterende at vi har diamanter, men ikke kan brukes uten å kjøpe sparegrisen bank med et beløp fra kredittkortet vårt. Problem to, nivåene er for vanskelige at noen ganger har vi holdt oss i et nivå i mange dager. Som er virkelig uventet. Så jeg ber om å gjøre nivåene enklere.
The Secret Society: Mystery ایڈونچر iul
Jeg er nå på nivå 1064, jeg er så besatt av spillet, grafikken endret seg på et tidspunkt etter nivå 1000, men går senere tilbake til originalen, noe som gjør det kjedelig, jeg foretrekker endringen jeg møtte etter nivå 1000, fortsett det opp folkens 💪
Jeg likte spillet helt frem til oppdateringen. Nå, når jeg går tom for trekk, fortsetter det å få meg til å se 30 sekunders videoer i 3 ekstra trekk til jeg slo puslespillet. Kan ikke gå ut av dette alternativet lenger. Jeg ville gitt den 5 stjerner, men nå avinstallerer jeg.
dette spillet er veldig bra og tester hjernen min
Jeg liker denne appen, men vi bruker mye penger på å kjøpe ting som trengs til de spesielle rommene, men etter å ha fullført rominnredningen får vi bare 100 rupier, det bør endres minst 1000 rupier skal være der
Jeg liker dette spillet. Dette spillet gir oss ideer til å gjøre dette i ditt eget hus
OK, men de samme rommene som alle de andre designspillene, så ganske kjedelig spill.
Det er for godt spill. Når du kjeder deg kan du spille dette spillet. Jeg elsker dette spillet og hans forteller til opplevelsen for hjemmemiljøet ditt
Jeg liker dette spillet. Dette er så lagringsbesparende. Også grafikken er fin og spillene er så enkle i motsetning til de andre hjemmedesignspillene. Jeg vil anbefale dette til de som planlegger å spille dette, men som er i tvil
Det er ok, det kan bli bedre. Grafikken er imidlertid veldig dårlig, det samme er rommene. Jeg vil si at dette er FALSK reklame, ikke tro meg? Ok, kast bort tid og plass og se selv.
Jeg liker virkelig dette spillet nyt spillet jeg elsker spillet så mye det er så fint og avslappende og VAKKER design hjemme fint spill jeg elsker det!!!!!
My Home Design - Modern City Tankenötter yje
Likte det virkelig i starten, men det gikk for langt og gjorde utfordringer for å tjene penger for vanskelig
Bokstavelig talt et av de verste spillene, det sparker meg ut konstant, så mange legger til... det er så irriterende.. Jeg elsket å spille det til det sa at jeg sparker meg ut hver gang jeg går på det.
Jeg elsket dette spillet var enkelt og interessant å spille. Jeg ble sittende fast på å fylle sparegrisen. Tror det var min feil å prøve det. Hadde allerede designet opp til kjøkkennivå. Klarte ikke gå videre etter det. Også appen holdt på å fryse på meg. Jeg elsket det virkelig, gledet meg til å fullføre alle nivåene.
Jeg elsker dette spillet, det gir meg ideer om møbler og dekorasjon
Jeg elsker det fordi det lærer interiørdesign 😍 og forklarer også som en dilog...
Bra spill, massevis av ting
Så langt har dette spillet vært ganske bra så langt som akkurat nå, men jeg lurer på......... går du opp i flere nivåer jo mer du håndterer de juvelene, så jeg vil fortsette og se hvor det går herfra.
Jeg er bare på nivå 3. Men så langt er gåtene ikke for vanskelige og knapt noen annonser. Men jeg skulle ønske du kunne spille noen flere nivåer, for en gang. Jeg gir en god anmeldelse de andre spillene ser ut til å bli vanskeligere og dyrere. Så jeg reserverer min sanne spising etter at jeg har spilt i noen dager.
For mange annonser. Spillet er ok, men annonsene er bare for irriterende.
Liker ikke de konstante oppdateringene. Kan ikke komme til neste rom for å dekorere. Hvis du er i ferd med å vinne noen ganger, vil spillet bare starte på nytt etter å ha tatt et av livet ditt. 😢😢
Fint designspill, jeg elsket det, men jeg må spille den mini candy crush for alt jeg gjør.. jeg ville spille designerspill og ikke candy crush...
dette spillet svarte ikke til forventningene mine, jeg trodde du ville ha mange alternativer å velge mellom, men du kan bare velge av 3, jeg mener kom igjen på bildene, det ser morsomt ut, men etter installasjonen var jeg veldig skuffet over at det er veldig få alternativer et spill som dette burde ha flere tilpasningsmuligheter det gir ikke mening å ha bare 3 det er spill som er mye bedre enn dette, og de har flere dekorasjonselementer, installer aldri dette, det er veldig kjedelig og dumt 🖕🖕🖕🖕👎👎👎👎
Jeg liker dette spillet, men for mange feil og jeg taper penger. Ellers ville jeg gitt den en 5. Hvis den fortsetter med det, vil jeg gi den en 1 og avinstallere!
Det er et veldig fint spill jeg elsker de vakre rommene du får til å lage, og jeg liker å lage de vakre rommene
Jeg elsker det, men puslespillet eller kamp 3 vil irritere meg
Det frøs på meg ved å avinstallere
det tok 2 dager å laste ned og over alt er det så dårlig å laste! så ikke last ned dette spillet, det tar opp vår tid!!
det er virkelig utrolig, det faktum at du må spille et annet spill for å tjene mynter gjør det morsommere for meg, jeg liker virkelig å spille spillet.
Kjedelig. Og spillet krasjet hele tiden. Avinstallert!
Jeg ga den to stjerner fordi du må spille utfordringer igjen og igjen, men møblene er gode
flott fornøyelig spill, ville vært bedre hvis du fikk mer penger på å matche tingen